Cicle de concerts amb la Fundació Pare Manel
Big Mouthers, Manel Fuentes, Barcelona Gay Men’s Chorus, Manu Guix i Mònica Green actuaran per recollir fons per a l’entitat
La Sala Luz de Gas de Barcelona inicia avui un cicle de cinc concerts sota el títol “Unplugged”, amb objectiu de recollir fons per a la Fundació Pare Manel. Aquest és el primer acte públic de l’entitat des de la mort del seu fundador el passat 9 de setembre. L’objectiu és continuar amb la tasca de Manel Pousa, que el 2004 va crear l’entitat amb la voluntat d’impulsar projectes d’acció social a Verdum i les Roquetes, tot oferint oportunitats a infants, joves i famílies en risc d’exclusió social a través de l’acompanyament i el suport educatiu.
Big Mouthers actuarà avui. Els propers concerts seran de Manel Fuentes el 3 de juny, Barcelona Gay Men’s Chorus el 9 de juny, Manu Guix el 10 de juny, i Mònica Green l’11 de juny.
Les entrades es poden adquirir en aquest enllaç al preu de 20 euros.