La Casa de l’Aigua de la Trinitat Nova es convertirà en el primer spa municipal
Els veïns de Nou Barris podran abonar-se a un preu similar als poliesportius públics
La Casa de l’Aigua tornarà a tenir aigua… no per al consum sinó per al gaudi. Es convertirà en un spa amb aigües termals i, el més novedós, de titularitat municipal! Amb aquesta mesura innovadora, l’Ajuntament de Barcelona ha assegurat aquest diumenge, 28 de desembre, que vol potenciar la zona econòmicament. A més, també es dona resposta, en part, a la demanda veïnal de la Trinitat Nova de tenir una piscina al barri. Els veïns del districte podran treure’s un abonament especial, que els permetrà gaudir de l’spa a un preu similar al de la resta d’equipaments esportius municipals.
Per fer realitat el projecte s’haurà de fer obres a l’equipament. Es recuperarà la piscina de cloració de la sala que actualment es fa servir per a activitats culturals. I als antics dipòsits es crearan diverses piscines amb brolladors i diverses temperatures. Sí que es conservaran tal qual estan el túnel i altres espais museístics.
La intenció és fer servir aigua dels torrents que baixen de Collserola i escalfar-les amb energia solar. Tot serà possible i ho és, el dia dels Innocents. Felicitats si ho heu cregut tot, i perdoneu! Mai la intenció és riure’s de ningú, sinó provocar somriures, mantenir les tradicions vives i fer volar la imaginació.

