Festa major al Turó de la Peira, Can Peguera i les Roquetes
Els tres barris aposten per activitats presencials però marcades per les mesures de prevenció
El veïnat del Turó de la Peira i les Roquetes s’han decidit a tirar endavant les seves festes majors. Unes festes majors que, tot i que encara no recuperen l’ambient prepandèmic, serveixen per recuperar una mica d’aquella energia comunitària i de convivència.
En el cas del Turó de la Peira el programa proposa activitats fins al dia 21 que passen per havaneres, un campionat de pingpong, concerts per als joves,… Podeu informar-vos sobre els detalls del programa festiu a través del web de Can Basté. En el cas d’avui l’acte, amb inscripció prèvia i gratuïta a l’inici, és l’espectacle infantil ‘Màgia Xixaraxera’. Serà a les 18h a la plaça de Les Basses.
La festa major de les Roquetes va arrencar el passat cap de setmana i s’allargarà fins al proper diumenge. Entremig hi haurà actes tan emblemàtics com un circuit de carros o andròmines, un concurs de talents i la cita més glamurosa, la de la passarel·la de moda, gastronomia i bricomania Roquetes Wood, Food and Fashion Week, en què els usuaris i usuàries dels tallers de Més per menys demostraran tot el que han après per treure el màxim profit i estalviar en la seva categoria. Teniu el programa a la Gazeta de les Roquetes.
I un dels barris més petits del districte també s’ha activat per fer la seva festa major enter el 15 i el 18 de juny. Can Peguera organitza avui a les 18h un espectacle de varietats musicals, a càrrec dels grups de teatre, ball en línia i sevillanes del Casal de Barri La Cosa Nostra. Un homenatge a les veïnes que fan 80 anys.