Tanca Acció Perifèrica, llibreria LGTBI i transfeminista de Nou Barris
La llibreria de temàtica LGTBI i transfeminista, referent al districte de Nou Barris, es veu obligada a tancar.
En un comunicat emès pel seu fundador, Jose Antonio Martínez ha anunciat que es veu obligat a tancar la llibreria, que opera a Vilapiscina des de l’any 2022.
Jose Antonio argumenta problemes de salut i econòmics que l’han dut a prendre la decisió de tancar.
La petita llibreria era una rara avis a la perifèria d’una ciutat cada cop més devorada per les grans cadenes i la pèrdua de negoci local i amb personalitat. Allà s’hi organitzaven cursos, xerrades i altres events que la convertien en un petit i premiat punt de trobada per a veïns i veïnes, però també per visitants d’altres indrets de la ciutat.
Tot i això, segons explica al comunicat, es tracta del tancament d’una porta per obrir-ne una altra, ja que estan preparant la creació d’una associació cultural.
Estarem pendents de les novetats!
